fredag 18. januar 2013

Unikt




Jeg ble nysgjerrig og fascinert da jeg så dette huset.
Jeg synes det tilsynelatende virker som et tradisjonelt bygg,
men fasaden blir en blanding av tradisjon og moderne
med sine grove murvegger og varierte bruk av vinduer.
Huset ligger landlig til med en vakker utsikt utover jordene.
Omgivelsene er omtrent urørte.


Også innvendig er det natur i fokus. Her er det lite prangende.
Det er omtrent ton-i-ton i fargevalgene, samt bruk av lyst tre og grov betong.
Det er åpent og luftig mellom rommene og de to etasjene.
Vinduene i stuen trekker naturen og lyset inn.


Dette oppholdsrommet blir hjertet i huset.



 Alle bildene er fra boligannonsen hos Svenskfast
ettersom huset er til salgs.

Med dette ønsker jeg dere
en riktig god helg!

Jeg begynner den nå med en kopp kaffe...




2 kommentarer:

  1. Betong, rått, naturlig,
    store vindusflater....jatakk!
    Inspirerende, flotte bilder:)
    med syk frøken dings, som nå sover, unner jeg meg også en kaffe og en liten pause;)
    god helg!

    SvarSlett

Her kan du skrive en hilsen eller kommentar til det jeg publiserer. Jeg synes det er så koselig med respons, og det må gjerne komme fra både faste lesere eller de som besøker bloggen for første gang. Har du ikke egen blogg, kan du likevel kommentere her hos meg.